ЛЕГКА АТЛЕТИКА

Тема: Розвиток спритності та швидкісно-силових якостей учнів.
1.    Правила техніки безпеки під час уроків з легкої атлетики.
2.    Розвивати спритність та швидкісно-силові якості. Човниковий біг. Стрибкова підготовка.
3.    Навчати техніці старту, стартового розбігу та бігу по дистанції на 30 м.
4.    Виховувати в учнів потребу до систематичних занять фізичною культурою, свідоме ставлення до зміцнення свого здоров´я, розвивати фізичні та морально-вольові якості.
Завдання:
1.    Ознайомити учнів з правилами техніки безпеки під час виконання легкоатлетичних вправ.
2.    Удосконалювати техніку виконання стрибкових та бігових вправ.
3.    Здійснювати самоконтроль та визначення ЧСС під час уроку та в  домашніх мовах.
Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: свисток, секундомір, кубики для човникового бігу, нестандартне обладнання, скакалки.
ХІД УРОКУ
№ п/п
Зміст навчального матеріалу
Дозування
Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хв.)
1.      
Шикування в одну шеренгу, рапорт. Привітання з класом.
3 хв.
Перевірити стан спортивної форми відповідно до погодних умов та стан здоров´я
2.      
Повідомлення завдань уроку
1 хв.
Ознайомити учнів зі структурою уроку
3.      
Правила техніки безпеки під час уроків з легкої атлетики.
Практичне визначення ЧСС за 10 с.
3 хв.
Отримати зворотню інформацію.

Показати місце розташування пульсу, навчити його визначати.
4.      
Стройова підготовка, різновиди ходьби, біг, переміщення приставним кроком, біг, ходьба, ЗРВ у русі.
4 хв.
Чітко виконувати команди
5.      
Шикування в одну шеренгу.
Перешикування в колону по три.
1 хв.
За командою вчителя

ІІ. Основна частина (28 хв.)
1.      
Човниковий біг: 4 х 9 м:
-         човниковий біг з торканням рукою за лінією
-         човниковий біг           2 х 9 м;
-         човниковий біг           4 х 9 м.
6 хв.

Акцентувати увагу на правильність гальмування ногами та роботу рук.
Виконується дві спроби по три учасника.
2.      
Спеціальні бігові вправи:
-         біг з високим підніманням колін;
-         біг із закиданням гомілки назад;
-         біг стрибками;
-         пояснення і показ стартового положення (високий старт);
-         стартовий розбіг до 10 м.;
-         біг на 30 м. (по дві спроби);
-         визначення ЧСС за 10 с.
8 хв.

Почергово по три учасника


Команда «На старт!», «Увага!», «Руш».

Почергово забігами по три учасника. Максимальна швидкість. Ненапружені рухи руками і ногами з великою амплітудою.
Відпочинок під час повернення до лінії старту.
3.      
Стрибки у довжину з місця:
-         стрибки на правій, на лівій, на двох ногах;
-         багатоскоки (8 стрибків з ноги на ногу);


-         стрибки у довжину з місця послідовно (5-6 стрибків);
-         стрибок у довжину з місця (по три спроби);
-         вправи зі скакалкою.
8 хв.

Слідкувати за ритмом роботи рук і ніг.
Восьмий стрибок – приземлення на дві ноги.
Стрибки більше вгору, ніж вперед з максимальним відштовхуванням.




4.      
Естафетний біг на базі човникового бігу:
-         про бігання відрізків 2 по 9 м. з передачею естафети;
-         про бігання відрізків 2 по 9 м. з передачею баскетбольного м´яча;
-         шикування в одну шеренгу.
6 хв.
Змагаються дві команди.




За зростом по лінії.

ІІІ. Заключна частина (5 хв.)
1.      
Повільний біг, рівновага на одній нозі
1 хв.
Руки на пояс, другу ногу вперед.
Повторити на обох ногах.
2.      
Ходьба з виконанням вправи на увагу.
Визначення ЧСС за 10 с.
1 хв. 30 с.
Виконувати вправи за вказівкою вчителя.
3.      
Підбиття підсумків уроку
2 хв.
Обов´язково відзначити найбільш старанних учнів.
4.      
Домашнє завдання
30 с.
Стрибки у довжину з місця. вправи зі скакалкою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План-конспект уроку фізичної культури з легкої атлетики для 6 класу

План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 8 класу