ЛЕГКА АТЛЕТИКА
Тема: Розвиток спритності та швидкісно-силових якостей учнів.
1.
Правила
техніки безпеки під час уроків з легкої атлетики.
2.
Розвивати
спритність та швидкісно-силові якості. Човниковий біг. Стрибкова підготовка.
3.
Навчати
техніці старту, стартового розбігу та бігу по дистанції на 30 м.
4.
Виховувати
в учнів потребу до систематичних занять фізичною культурою, свідоме ставлення
до зміцнення свого здоров´я, розвивати фізичні та морально-вольові якості.
Завдання:
1.
Ознайомити
учнів з правилами техніки безпеки під час виконання легкоатлетичних вправ.
2.
Удосконалювати
техніку виконання стрибкових та бігових вправ.
3.
Здійснювати
самоконтроль та визначення ЧСС під час уроку та в домашніх мовах.
Місце проведення: спортивний
зал.
Інвентар: свисток, секундомір, кубики для човникового
бігу, нестандартне обладнання, скакалки.
ХІД УРОКУ
№ п/п
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
І. Підготовча частина (12 хв.)
|
||
1.
|
Шикування в одну шеренгу, рапорт. Привітання з класом.
|
3 хв.
|
Перевірити стан спортивної форми відповідно до погодних
умов та стан здоров´я
|
2.
|
Повідомлення завдань уроку
|
1 хв.
|
Ознайомити учнів зі структурою уроку
|
3.
|
Правила техніки безпеки під час уроків з легкої
атлетики.
Практичне визначення ЧСС за 10 с.
|
3 хв.
|
Отримати зворотню інформацію.
Показати місце розташування пульсу, навчити його визначати.
|
4.
|
Стройова підготовка, різновиди ходьби, біг, переміщення
приставним кроком, біг, ходьба, ЗРВ у русі.
|
4 хв.
|
Чітко виконувати команди
|
5.
|
Шикування в одну шеренгу.
Перешикування в колону по три.
|
1 хв.
|
За командою вчителя
|
|
ІІ. Основна частина (28 хв.)
|
||
1.
|
Човниковий біг: 4 х 9 м:
-
човниковий біг з
торканням рукою за лінією
-
човниковий
біг 2 х 9 м;
-
човниковий
біг 4 х 9 м.
|
6 хв.
|
Акцентувати увагу на правильність гальмування ногами та
роботу рук.
Виконується дві спроби по три учасника.
|
2.
|
Спеціальні бігові вправи:
-
біг з високим
підніманням колін;
-
біг із закиданням
гомілки назад;
-
біг стрибками;
-
пояснення і показ
стартового положення (високий старт);
-
стартовий розбіг
до 10 м.;
-
біг на 30 м. (по
дві спроби);
-
визначення ЧСС за
10 с.
|
8 хв.
|
Почергово по три учасника
Команда «На старт!», «Увага!», «Руш».
Почергово забігами по три учасника. Максимальна
швидкість. Ненапружені рухи руками і ногами з великою амплітудою.
Відпочинок під час повернення до лінії старту.
|
3.
|
Стрибки у довжину з місця:
-
стрибки на
правій, на лівій, на двох ногах;
-
багатоскоки (8
стрибків з ноги на ногу);
-
стрибки у довжину
з місця послідовно (5-6 стрибків);
-
стрибок у довжину
з місця (по три спроби);
-
вправи зі
скакалкою.
|
8 хв.
|
Слідкувати за ритмом роботи рук і ніг.
Восьмий стрибок – приземлення на дві ноги.
Стрибки більше вгору, ніж вперед з максимальним
відштовхуванням.
|
4.
|
Естафетний біг на базі човникового бігу:
-
про бігання
відрізків 2 по 9 м. з передачею естафети;
-
про бігання
відрізків 2 по 9 м. з передачею баскетбольного м´яча;
-
шикування в одну
шеренгу.
|
6 хв.
|
Змагаються дві команди.
За зростом по лінії.
|
|
ІІІ. Заключна частина (5 хв.)
|
||
1.
|
Повільний біг, рівновага на одній нозі
|
1 хв.
|
Руки на пояс, другу ногу вперед.
Повторити на обох ногах.
|
2.
|
Ходьба з виконанням вправи на увагу.
Визначення ЧСС за 10 с.
|
1 хв. 30 с.
|
Виконувати вправи за вказівкою вчителя.
|
3.
|
Підбиття підсумків уроку
|
2 хв.
|
Обов´язково відзначити найбільш старанних учнів.
|
4.
|
Домашнє завдання
|
30 с.
|
Стрибки у довжину з місця. вправи зі скакалкою.
|
Коментарі
Дописати коментар