План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 8 класу
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської
міської ради
Модуль
«Футбол» 8 клас
План-конспект
уроку фізичної
культури з елементами футболу
для 8 класу
Учитель фізичної культури
Фастівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №2,
вчитель І категорії
Крижанівська Марія Володимирівна
|
Фастів
2017
Тема уроку: «Футбол»
Тип уроку: навчально-тренувальний
Мета:
навчальна: повторити
правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ на спортивному
майданчику; повторити стройові вправи та перешикування на місці; підвищення
рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою гри у
футбол;
оздоровча: сприяти
розвитку рухових якостей – витривалості, сили, швидкості, спритності,
координації рухів;
виховна: виховувати в
учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння самостійно
працювати; популяризувати футбол серед учнівської молоді.
Завдання:
1.
Повторити різновиди ведення, передач та зупинки м’яча.
2.
Продовжити вдосконалення техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною ступні
в ускладнених умовах та із різних вихідних положень.
3.
Перевірити вміння виконувати удари по воротах (з орієнтуванням на
оцінювання).
4.
Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів
учнів.
Інвентар: 8-10 футбольних м’ячів (на
2 учнів – 1 м’яч), 4-5 напівнакачаних м’ячів, фішки, 2 комплекти форми.
Місце проведення: спортивний зал.
№
пор.
|
Зміст
уроку
|
Дозу-
вання
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
І. Підготовча частина (11-12 хв)
|
|||
1.
|
Шикування перед входом до спортивного залу в одну
колону. Вхід до спортивного залу на традиційне місце шикування.
Вчитель: - Лунав дзвінок?
Діти: - Лунав дзвінок!
Вчитель: - Тож кроком руш всі на
урок! футбол вивчатимемо всі разом ми на уроці фізкультури?...
- Удосконалим
наші м'язи,
Технічні дії
відпрацюєм?...
-
Фізкульт-привіт, фізкульт-ура?...
- Отож, до
праці, дітвора.
Черговий, рапорт здать пора!
|
1 хв .
|
Учні перевдягнені у 2 комплекти форми.
Діти відповідають хором
|
2.
|
Шикування, рапорт чергового.
Привітання.
Повідомлення завдань
уроку.
|
1 хв
|
У шеренгу.
|
3.
|
Перевірка домашнього завдання.
Вчитель:
– Назвати кращі команди
світу.
– Назвати видатних
українських футболістів
|
1-2 хв
|
Опитування учнів.
Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб
|
4.
|
Замір ЧСС.
Учитель: – До уроку всі готові?...
– А сьогодні всі
здорові?...
|
30 сек
|
Замір ЧСС через кожні 5 хв. Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.
|
5.
|
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.
Ходьба:
- звичайна;
- на носках;
- на п'ятках;
- на зовнішній стороні ступні;
- на внутрішній стороні ступні;
- випадами з поворотом тулуба в однойменну
сторону;
- в присіді
|
1 хв.
10 м
10 м
10 м
10 м
10 м
10 м
10 м
|
В обхід залу. Темп середній.
Руки вгору.
Руки за голову
Руки на пояс.
Спину тримати рівно
|
6.
|
Спортивна ходьба з переходом в біг.
|
10 м
|
Поступово прискорювати темп руху
|
7.
|
Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед,
«протиходом», із зміною напряму.
|
2-3 хв.
|
Дистанція – 2-3 кроки
|
8
|
Загальнорозвиваючі вправи.
|
3 хв
|
Чіткість виконання
|
9
|
Спеціальні бігові вправи. 1)Біг з високим підняттям стегна. 2) Біг на
прямих ногах 3) стрибки вгору
|
3 хв
|
Чіткість виконання
|
10
|
Прискорення із зміною напряму за зоровим орієнтиром
|
2х15 м
|
Менш підготовлені учні бігають довільним темпом
|
11
|
Вправи на відновлення дихання.
|
30 сек
|
Темп виконання повільний
|
12.
|
Повільна ходьба. Перешикування за орієнтирами, першим номерам взяти м'ячі
|
30 сек.
|
У дві колони через середину залу.
Дистанція 2-3 м
|
13.
|
Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах.
а) в. п. – спиною один до
одного, м'яч вгору.
1 – випад лівою, прогнутись;
2 – в.п.
3-4 – те саме з правої ноги.
б) в. п. – те ж, м'яч
внизу.
Бокова передача м'яча.
в) в. п. – те саме.
Бокова передача м’яча «вісімкою».
г) в. п. – те саме.
Передачі м’яча знизу вгору
та зверху вниз.
д) в. п. – стоячи спиною
один до одного, м'яч затиснутий на рівні поперека.
тримаючись за м’яч на
рівні грудей.
1-4 – 4 стрибки на місці;
5-8 – 4 стрибки в праву сторону;
9-12 – 4 стрибки в ліву сторону.
є) ходьба на місці
|
3-4 хв.
4-6 р
6-8 р
6-8 р
6-8 р
6-8 р
36 стрибків
20 сек
|
Стежити за чіткістю виконання
Ступні з місця не
зрушувати
|
ІІ. Основна частина (30-31 хв)
|
|||
1.
|
·
Імітація
удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи по нерухому м’ячу;
·
Передача
м’яча внутрішньою стороною стопи один одному (по 2). Стежити за правильною
постановкою ступні;
·
Передача
м’яча – зупинка м’яча один одному в один дотик;
·
Ведення м’яча через учня – зупинка м’яча – передача
м’яча (навпаки)
·
На швидкість «Хто швидше» передача мяча один одному (в
10 передач)
·
Вимірювання ЧСС.
|
5-6 хв
|
|
2.
3
4
|
Естафета:
·
довільне
ведення з зупинкою м’яча, наступивши на нього за сигналом в ходьбі, під час
бігу. Після зупинки виконати передачу партнеру;
·
фігурне ведення «вісімкою».
Навчальна гра 7х7
·
Вітання команд
Навчальна гра
|
3-4 хв
6-8хв
|
Менш підготовлені учні
працюють з напівздутими м'ячами
Увага! Правила техніки
безпеки
|
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв)
|
|||
1.
2.
|
Вправи на відновлення дихання
Удари по м'ячу внутрішньою частиною ступні на точність по воротах
|
2 хв
|
|
3.
|
Шикування в одну шеренгу За
|
1 хв
|
|
4.
|
Підведення підсумків уроку
|
1 хв
|
Відзначити кращих
|
5.
|
Вимірювання ЧСС
|
30 сек.
|
Визначити ступінь відновлення
|
6.
|
Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках
|
30 сек.
|
Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання
|
7.
|
Прощання і організований вихід із залу
|
|
Вихід із залу в колону по одному
|
Здравствуйте! у вас очень интересный сайт! кстати не хотите ли вы посмотреть и на мои сайты? http://lizokledvina.blogspot.com/ И http://lisochkaludvina.blogspot.com/ :-)
ВідповістиВидалити