БАСКЕТБОЛ

ЗАВДАННЯ УРОКУ:
·         вдосконалити техніку виконання ведення і передач мяча на місці і в русі;
·         вдосконалити техніку кидків в корзину після подвійного кроку;
·         виховувати почуття колективізму та взаємовируч­ки в змагальних естафетах;
·         сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності на уроках із баскетболу;
·         розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість

Інвентар:                        баскетбольні м'ячі,  стійки, фішки, 2 комплекти спортивної форми, секундомір,
                                     протокол змагань, плакат

Тип уроку:                       комбінований

Місце проведення:      спортивний зал
Хід уроку

№ з/п
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хв)

1
Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку.
Бліцтурнір
·                  В якій країні народився баскетбол?
·                  Скільки людей знаходиться на майданчику під час гри?
·                  Скільки секунд дається на одну атаку?
·                  Після скільки фолів гравець не може продовжити гру?
·                  Скільки очок нараховуються команді за штрафний кидок?
2 хв.
Зафіксувати результати опитування у протоколі змагань

2
Ходьба і біг повільним темпом
1 хв.
Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням
3
Біг «змійкою»
·                  приставним кроком;
·                  з високим підніманням колін;
·                  із згинанням колін назад
·                  з прискоренням
·                  з поворотом на 360
1 хв.
Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням
4
Загальнорозвивальні вправи в русі
·                  кругові оберти зігнутих рук;
·                  розведення рук в сторони;
·                  зміна положення рук
2 хв.
Дотримання дистанції, правильність виконання вправ, постави

Розминка з баскетбольним м'ячем (вправи в парах):
·                  передача мяча партнеру збоку;
·                  передача мяча партнеру знизу (згори);
·                  випади в сторону
·                  присідання
·                  стрибки вгору із упору присівши
·                  стрибки на одній нозі
6 хв.

2Х10 р.
2Х10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
2Х10р.
Індивідуальні підказки щодо
виконання вправ.

II. Основна частина (28 хв)

1
Завдання 1
1. Пояснення і показ техніки ловіння та передачі м'яча однією рукою під час паралельного і зустрічного руху з відскоком від підлоги.
2. Правильне утримання м'яча перед передачею і правильне положення рук перед його ловінням.
3. Передача м'яча в парах без відскоків, стоячи на місці.
4. Передача м'яча в парах з відскоком від підлоги, стоячи на місці.
5. Передача м'яча в парах без відскоку на швидкість (змагання).
6. Передача м'яча в парах з відскоком на швидкість (змагання).
7. Кидок мяча після ведення мяча
7хв.
Виконувати вправи у баскетбольній стійці.
Пара, яка закінчила змагання, піднімає м'яч угору.
Індивідуально вказати на помилки, які учні допустили, виконуючи передачу м'яча з відскоком від підлоги

2
Завдання 2
1. Подвійний крок після ведення повільним темпом.
2. Подвійний крок після ведення з наступним кидком у кошик.
5 хв.
Той, хто веде м'яч, дивиться на протилежний щит. Повороти після ведення — м'яча до рук не брати.




3
Завдання 3.
 Змагання з виконання подвійного кроку.
Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається обводить прапорці, кидає мяч в корзину доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.

6 хв.
3
Завдання 3.
Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається в сторону прапорця (фішки), обводить його і робить передачу другому в колоні. Той віддає мяча, після чого перший номер команди кидає мяч в корзину. Після виконаного кидка перший номер здійснює передачу другому номеру і той виконує таке ж завдання. Перемагає команда, яка має більше точних влучань в корзину.



6 хв.
Розділити кожну команду на дві групи. Рахувати суму закинутих мячів двома групами.
4

Завдання 4.
Учасники однієї команди розміщуються по периметру спортивного залу у межаж майданчика на відстані 4-5 метрів один від одного. Біля першого учасника 8 мячів. За сигналом він виконує передачу мяча другому, той третьому і т.д. Останній восьмий учасник кладе мяч в сітку. Гра завершується коли останній гравець команди поклав у сітку восьмий мяч. При цьому вчитель фіксує час. Команда, яка виконала завдання швидше – перемагає.

4 хв.
Кожна команда вправу виконує двічі. До уваги береться кращий результат.

III. Заключна частина (5 хв)

1

Ходьба та вправи на відновлення дихання
1 хв.
Темп ходьби повільний
2
Оцінювання навчальних досягнень учнів
30 с.
Індивідуально вказати кожному на помилки, які найчастіше трапляються на уроці
3
Баскетбольна  вікторина
     Що означає жест судді:
·         м’яч до гри;
·         хвилинна перерва;
·         поштовх суперника;
·         м’яч не зарахований;
·         штрафні кидки
2.5 хв.
Використати малюнки
4
Підведення підсумків змагань
30 с.
Відзначити кращих учнів
5
Домашнє завдання
30 с.
Стрибки вгору з присіду зі сплеском у найвищій точці польоту (4x10 р.), присіданя на одній нозі
6
Організований вихід із залу





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План-конспект уроку фізичної культури з легкої атлетики для 6 класу

План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для 8 класу