БАСКЕТБОЛ
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
·
вдосконалити техніку виконання ведення і передач м’яча на місці і в русі;
·
вдосконалити техніку кидків в корзину після подвійного
кроку;
·
виховувати почуття колективізму та взаємовиручки в
змагальних естафетах;
·
сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та
змагальної діяльності на уроках із баскетболу;
·
розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість
Інвентар: баскетбольні м'ячі, стійки, фішки, 2 комплекти спортивної форми,
секундомір,
протокол
змагань, плакат
Тип уроку: комбінований
Місце проведення: спортивний зал
Хід уроку
№ з/п
|
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
І. Підготовча частина (12
хв)
|
|||
1
|
Шикування в шеренгу, привітання, оголошення
завдань уроку.
Бліцтурнір
·
В
якій країні народився баскетбол?
·
Скільки
людей знаходиться на майданчику під час гри?
·
Скільки
секунд дається на одну атаку?
·
Після
скільки фолів гравець не може продовжити гру?
·
Скільки
очок нараховуються команді за штрафний кидок?
|
2 хв.
|
Зафіксувати результати опитування у протоколі змагань
|
2
|
Ходьба і біг повільним темпом
|
1 хв.
|
Дотримання дистанції та
правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням
|
3
|
Біг «змійкою»
·
приставним
кроком;
·
з
високим підніманням колін;
·
із
згинанням колін назад
·
з
прискоренням
·
з
поворотом на 360
|
1 хв.
|
Дотримання дистанції та
правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням
|
4
|
Загальнорозвивальні вправи в русі
·
кругові
оберти зігнутих рук;
·
розведення
рук в сторони;
·
зміна
положення рук
|
2 хв.
|
Дотримання дистанції,
правильність виконання вправ, постави
|
|
Розминка з баскетбольним м'ячем
(вправи в парах):
·
передача
м’яча партнеру збоку;
·
передача
м’яча
партнеру знизу (згори);
·
випади
в сторону
·
присідання
·
стрибки
вгору із упору присівши
·
стрибки
на одній нозі
|
6 хв.
2Х10 р.
2Х10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
2Х10р.
|
Індивідуальні підказки щодо
виконання вправ.
|
II. Основна частина (28
хв)
|
|||
1
|
Завдання 1
1. Пояснення і показ техніки
ловіння та передачі м'яча однією рукою під час паралельного і зустрічного
руху з відскоком від підлоги.
2. Правильне утримання м'яча
перед передачею і правильне положення рук перед його ловінням.
3. Передача м'яча в парах без
відскоків, стоячи на місці.
4. Передача м'яча в парах з
відскоком від підлоги, стоячи на місці.
5. Передача м'яча в парах без
відскоку на швидкість (змагання).
6. Передача м'яча в парах з
відскоком на швидкість (змагання).
7. Кидок мяча після ведення м’яча
|
7хв.
|
Виконувати вправи у
баскетбольній стійці.
Пара, яка закінчила змагання,
піднімає м'яч угору.
Індивідуально вказати на
помилки, які учні допустили, виконуючи передачу м'яча з відскоком від підлоги
|
2
|
Завдання 2
1. Подвійний крок після ведення
повільним темпом.
2. Подвійний крок після ведення
з наступним кидком у кошик.
|
5 хв.
|
Той, хто веде м'яч, дивиться на
протилежний щит. Повороти після ведення — м'яча до рук не брати.
|
3
|
Завдання 3.
Змагання з виконання подвійного кроку.
Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник
рухається обводить прапорці, кидає м’яч в корзину
доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику
команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.
|
6 хв.
|
|
3
|
Завдання 3.
Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник
рухається в сторону прапорця (фішки), обводить його і робить передачу другому
в колоні. Той віддає м’яча, після чого перший номер команди кидає м’яч в корзину. Після виконаного кидка перший номер здійснює передачу
другому номеру і той виконує таке ж завдання. Перемагає команда, яка має
більше точних влучань в корзину.
|
6 хв.
|
Розділити кожну команду на дві
групи. Рахувати суму закинутих м’ячів двома групами.
|
4
|
Завдання 4.
Учасники однієї
команди розміщуються по периметру спортивного залу у межаж майданчика на
відстані 4-5 метрів один від одного. Біля першого учасника 8 м’ячів. За сигналом він виконує передачу м’яча другому, той третьому і т.д. Останній восьмий учасник кладе м’яч в сітку. Гра завершується коли останній гравець команди поклав у сітку
восьмий м’яч. При цьому вчитель фіксує час. Команда, яка виконала завдання швидше –
перемагає.
|
4 хв.
|
Кожна команда вправу виконує двічі. До уваги
береться кращий результат.
|
III. Заключна частина (5
хв)
|
|||
1
|
Ходьба та вправи на відновлення дихання
|
1 хв.
|
Темп ходьби повільний
|
2
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів
|
30 с.
|
Індивідуально вказати кожному на помилки, які
найчастіше трапляються на уроці
|
3
|
Баскетбольна вікторина
Що означає жест судді:
·
м’яч до гри;
·
хвилинна перерва;
·
поштовх суперника;
·
м’яч не зарахований;
·
штрафні кидки
|
2.5 хв.
|
Використати малюнки
|
4
|
Підведення
підсумків змагань
|
30 с.
|
Відзначити кращих учнів
|
5
|
Домашнє завдання
|
30 с.
|
Стрибки вгору з присіду зі сплеском у найвищій
точці польоту (4x10 р.), присіданя
на одній нозі
|
6
|
Організований вихід із залу
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар